اجتماعی
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

ربیعی: کار کردن در این دوره فداکاری است/شستا را ارتقا می‌دهیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر اختیار قانونی و توان مدیریتی و شخصی که داشته باشم را در حمایت از سیدتقی نوربخش، مدیرعامل جدید این سازمان به کار می‌گیرم گفت: از همان زمان پیشنهاد روحانی به من برای تصدی وزارت کار و رفاه،‌ دغدغه‌ اصلی‌ام سازمان تامین اجتماعی بود و می‌دانستم مشکلات زیادی در این زمینه خواهم داشت.

 

ضرورت تاسیس بانک و سازمان رفاه فرهنگیان در گفت‌وگوی ایسنا با فانی

علی‌اصغر فانی، گزینه‌ای که در حال حاضر سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را بر عهده گرفته، متولد دی ماه سال 1333 در تهران است و به گفته خودش از کودکی بسیار وظیفه‌شناس، منضبط و منظم بوده و امروز نیز خود را چنین فردی می‌داند. وی کار تدریس را از سال 49 زمانی که دانش‌آموز کلاس چهارم ریاضی دبیرستان دکتر نصیری بوده در یکی از آموزشگاه‌های شبانه آغاز و تا سال 59 به صورت حق‌التدریسی فعالیت کرده است.

 

جمعیت افغانستان به 27 میلیون رسید/افزایش شمار بیماری ایدز و دوبرابر شدن جرایم

اداره آمار افغانستان به تازگی تعداد جمعیت این کشور در سال 91، نفوس آموزش و پرورش، تحصیلات عالی، اقتصاد، بهداشت، زراعت و جرایم را در سالنامه خود منتشر کرده است.

 

معاون وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا:شاخص‌های ساماندهی امور جوانان به دستگاه‌ها ابلاغ شد

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تصویب و ابلاغ شاخص‌های ساماندهی امور جوانان به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت:‌ در روزهای پایانی دولت دهم این برنامه توسط رییس‌جمهور امضاء و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

 

آخرین وضعیت فضاهای آموزشی شهرک‌های مسکن مهر تهران

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با تشریح آخرین وضعیت فضاهای آموزشی شهرک‌هایی که در آن مسکن مهر احداث شده، گفت: پردیس هیچ مشکلی از نظر فضای آموزشی ندارد و چهار پروژه در پرند برای مهرماه تحویل خواهد شد.

 

چراغ تمرکززدایی در وزارت بهداشت روشن می‌شود/ استان جدیدی برای پزشک خانواده معرفی نمی‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضروری بودن تمرکز زدایی در وزارت بهداشت، گفت: چراغ تمرکززدایی در این دوره روشن می‌شود ولی نباید این امر موجب پراکندگی برنامه ریزی‌های کلان شود.

 

میزان خشونت در جوانان زیر دیپلم بیشتر است

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان خشونت در میان جوانان 19-15 سال را بیشتر از جوانان 24-20 ساله دانست.

 

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد: تغییر مدیر عامل شستا منع قانونی نداشت

دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منع قانونی نداشت، گفت: اعضای هیات مدیره تامین اجتماعی و شستا وظیفه خودشان را انجام دادند.

 

دستگیری اوباشی که بمب‌صوتی پرتاب می‌کرد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآبادجنوبی خبر داد که نسبت به تهدید شاکی پرونده‌اش اقدام کرده و از وی طلب پول کرده بود.

 

نظارت بر مرزها با به روزترین تجهیزات

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از کنترل عمده مرزهای کشور توسط به روزترین تجهیزات راهداری و ... خبر داد.

 

جنگل‌های «دیل» از سه‌شنبه همچنان در آتش می‌سوزندنبود بالگرد مشکل مهار آتش‌سوزی جنگل‌های حفاظت شده «دیل» / 10هکتار از جنگل‌های دنا سوخت

رییس اداره منابع طبیعی گچساران گفت: بخشی از جنگلهای منطقه حفاظت شده "دیل" از توابع شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 14 سه‌شنبه طعمه حریق شد.

 

مهلک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان کدامند؟

ویروس‌ها و باکتری‌هایی که اغلب برای یک گونه زیستی، کشنده و مرگبار هستند می‌توانند به سرعت برای آلوده کردن گونه‌های دیگر تکامل یافته و آنها را نیز بیمار کنند.

 

احمد جلیلی دبیر آموزشی فدراسیون انجمن‌های روانپزشکی آسیا شدافسردگی، شایع‌ترین مشکل بهداشتی- روانی در آسیا

دکتر احمد جلیلی مشاور عالی انجمن روانپزشکان ایران به سمت دبیری آموزشی فدراسیون انجمن‌های روانپزشکی آسیا و عضویت در کمیته اجرایی این فدراسیون برای دو سال آینده منصوب شد.

 

یک متخصص داخلی:مصرف داروهای مسکن از عوامل موثر در ابتلا به زخم معده است

یک متخصص داخلی در خصوص اهمیت مصرف داروهای مسکن در ابتلا به بیماری زخم معده، گفت: یکی از شایع‎ترین علل ابتلا به زخم معده، مصرف بی‌رویه داروهای مسکن است.

 

راه‌های صحیح امدادرسانی به مصدومان در صحنه تصادفات چگونه به حادثه‌دیدگان تصادفات کمک کنیم؟

مدیر برنامه‌ریزی آموزش تخصصی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر راه‌های ساده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث را تشریح کرد.

 

کاهش شانس بقای آبزیان در اقیانوس‌های اسیدی

کارشناسان زیست‌محیطی براین باورند که پدیده اسیدی شدن آب دریاها و اقیانوس‌ها می‌تواند حتی تا پایان قرن جاری و زودتر از آنچه تصور می‌کنیم، اکوسیستم‌های دریایی زمین را دستخوش تغییر کند و تعادل آنها را برهم بزند.

 

/داروخانه طبیعت/خواص شفابخش «آب‌نباتِ» گیاهان دارویی

برای بسیاری از مردم «شیرین بیان» حکم یک آب‌نبات گیاهی را دارد اما این گیاه شیرین و خوش‌طعم، خواص دارویی فوق‌العاده‌ای دارد که نباید از آنها غافل شد.

 

برخورد کمپرسی با عرشه پل

شب گذشته برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با عرشه یک پل در حال ساخت در جنوب پایتخت سبب ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه کریمی و مصدومیت سه تن شد.

 

دستگیری 30 متخلف و شکارچی در فارس

مدیر کل محیط زیست فارس گفت: طی دو هفته اخیر تعداد 30 متخلف و شکارچی در سطح استان دستگیر و تحویل مقامات استان شده‌اند.

 

ریزش مرگبار ساختمان تجاری در برزیل

در حادثه ریزش یک ساختمان تجاری در بزرگترین شهر برزیل، شش تن جان خود را از دست دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!